Termeni si Conditii

DEFINITII SI TERMENI

Botez de Basm  este un Brand Wishmakers Team S.R.L., avand sediul social in Bucuresti, I.GH. Duca nr. 13, Sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/1952/2015, cod unic de inregistrare 34123113.

Vanzator – Wishmakers Team SRL

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Botez de Basm (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Botez de Basm si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Site – domeniul www.botezdebasm.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS, canale comunicare Social Media) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Botez de Basm, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

1.   Acceptarea termenilor si conditiilor continute in prezentul document

1.1. Utilizarea site-ului si a functionalitatilor acestuia este permisa doar in urma citirii, intelegerii si acceptarii termenilor si conditiilor de utilizare.

1.2. Proprietarul site-ului isi rezerva dreptul de a modifica oricand, fara o notificare prealabila, temenii si conditiile, interfata, continutul site-ului, tipurile de servicii si produsele oferite, preturile.

1.3. Prin continuarea utilizarii site-ului ulterior modificarii termenilor si conditiilor de utilizare, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul isi acordul in raport cu aceste modificari.

2. Continutul site-ului botezdebasm.ro

3.1. Continutul site-ului botezdebasm.ro este proprietatea exclusiva a Vanzatorului si poate fi modificat de catre acesta fara o notificare prealabila. Este interzisa copierea continutului, a site-ului sau a aplicatiilor incluse in acestea

 

3. Partile contractante 

Partile contractante sunt Vanzatorul şi Clientul.

4. Conditiile de incheiere a contractului. 

Contractul ia naştere în urma confirmării prin plasarea comenzii pe site-ul botezdebasm.ro

5. Preturile si livrarea

5.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului botezdebasm.ro includ T.V.A. si sunt exprimate în RON, conform legislatiei in vigoare.

5.2. Utilizatorul poate realiza plata pentru produsele comandate prin card sau prin ramburs, in dependenta de originea geografica. Pretul total, care include transportul, este afisat in sectiunea de finalizare a comenzii.

5.3. Pentru emiterea de catre site a facturii aferente comenzii Cumparatorului (doar la cererea Cumparatorului), acesta din urma are obligatia de a furniza toate informatiile prevazute de lege pentru emiterea valabila a facturii.

5.4. Proprietarul site-ului poate refuza plata si livrarea in urmatoarele cazuri enumerate cu caracter exemplificativ:

– suspiciune de frauda;

– comenzi anterioare eronate;

– tranzactie nereusita;

– refuzul bancii de a accepta achizitia sau cardul furnizat de cumparator.

5.5. In cazul in care livrarea produselor comandate este imposibila datorita problemelor tehnice, probleme cu livratorul sau lipsa stoc, cumparatorului ii va fi restituita suma achitata.

5.6. Livrarea produselor se realizeaza prin unul din transportatorii specializati – Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay Courier, in toate judetele Romaniei.

6. Dreptul la renuntare 

Renunţarea la comandă din partea clientului ulterior plasarii comenzii este posibila in decurs de maxim 60 minute din momentul plasarii comenzii, prin anuntarea Vanzatorului, prin email, sau telefonic, de catre Client. Renuntarea ulterioara la comanda este imposibila, conform OUG 34/2014 din 04.06.2014, articolul 16, litera c)

7. Livrarea Bunurilor

7.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator

7.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

7.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

8. Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

9.1. Vanzatorul se supune prevederilor legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Clientul ia la cunoştinţă şi este de acord, ca, pentru realizarea comenzii şi în vederea arhivării este necesara culegerea şi stocarea datelor sale personale. Clientul este de acord în mod expres cu culegerea, manipularea şi folosirea datelor sale personale. Clientul este de acord cu afisarea datelor personale pe eticheta plicului de comanda.

9.2. Scopul in care se face prelucrarea datelor este:

– informarea utilizatorilor asupra continutului cosului de cumparaturi si starii comenzii;

– informarea asupra ofertelor si promotiilor oferite;

– constituirea unei baze de date cu datele clientilor pentru prelucrari statistice;

– campanii de marketing.

9.3. Destinatarul informatiilor este societatea SC Wishmakers Team SRL, precum si colaboratorii persoane fizice sau juridice. Prin completarea datelor din formularul de inregistrare, utilizatorul/cumparatorul este de acord sa transmita proprietatea asupra datelor catre site si proprietarul acestuia este de acord cu stocarea, transmiterea si prelucrarea datelor personale de catre site si proprietarul acestuia.

9.4. Furnizarea datelor cerute de catre site, respectiv inregistrarea datelor utilizatorilor, este obligatorie pentru achizitionarea de produse si folosirea serviciilor site, respectiv pentru abonarea la newsletter. In cazul refuzului de a le furniza, acestia nu vor avea posibilitatea de a achizitiona produsele, de a utiliza serviciile oferite si nu se vor putea abona la newsletter.

9.5. Conform prevederilor Legii 677/2001, persoanele vizate au dreptul de informare, de acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie, dreptul de a nu fi supuse unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei. Acestea au posibilitatea de a solicita o data pe an de la  Wishmakers Team SRL prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la sediul acestei societati:

– sa confirme daca datele care le privesc sunt prelucrate sau nu de catre aceasta;

– sa intervina asupra datelor prelucrate in sensurile prevazute de lege;

– exercitarea dreptului de opozitie in sensurile prevazute de lege;

– sa stearga datele cu caracter personal, cu exceptia cazurilor prevazute de lege..

9.6. Site-ul si proprietarul acestuia aplica masuri tehnice si organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal.

10. Politica de utilizare cookie-uri

10.1. Pentru a asigura buna functionare, site-ul theguestbook.ro plaseaza fisiere cu date, denumite cookie-uri. Majoritatea site-urilor fac acest lucru.

10.2. Ce se întelege prin cookie-uri? Cookie-ul este un fisier text de dimensiuni reduse pe care un site il salveaza in calculatorul sau dispozitivul utilizat in cazul unei vizite. Datorita cookie-urilor, site-ul retine o perioada de timp, acţiunile şi preferinţele, astfel incat sa nu mai fie necesara introducerea lor de cate ori utilizatorul revine pe site sau navigheaza de pe o pagină pe alta. Cookie-ul este instalat ca urmare a solicitarii trimise de server unui browser si este complet pasiv, in sensul ca nu contine programe software si nu poate accesa informatiile utilizatorului.

10.3. Cum se folosesc cookie-urile? Site-ul theguestbook.ro foloseste doua tipuri de cookie-uri:

– per sesiune, fisiere temporare care raman pe calculatorul sau dispozitivul utilizat pana la incheierea sesiunii sau inchiderea aplicatiei;

– fixe, fisiere care raman pe calculatorul sau dispozitivul utilizat pana la stergerea lor manuala.

Site-ul theguestbook.ro foloseste cookie-uri necesare functionarii pentru:

– a identifica utilizatorul (cookie-uri de inregistrare);

– a determina daca utilizatorul este logat sau nu;

– a retine produsele selectate de catre utilizator in cosul de cumparaturi;

– a retine datele utilizatorului, adresa acestuia, precum si datele de facturare.

Site-ul theguestbook.ro foloseste cookie-uri functionale pentru a:

– oferi ajutor in timp real;

– urmari cu ajutorul Google Analytics paginile accesate.

Site-ul theguestbook.ro foloseste cookie-uri pentru tintirea audientei cu scopul de a:

– permite accesul pe retele sociale (Facebook, Twitter);

– geotargeting

– retargeting

Informatia stocata prin cookie-uri este accesibila doar pentru site si proprietarul acestuia, datele fiind criptate.

Cookie-urile vor fi folosite exclusiv in scopul declarat.

10.4. Cum pot fi controlate cookie-urile? Cookie-urile pot fi controlate si / sau sterse – pentru detalii poate fi consultata pagina web aboutcookies.org. Toate cookie-urile din calculator sau dispozitivul utilizat pot fi sterse si majoritatea browser-elor pot fi setate pentru a bloca pastrarea acestora. In cazul in care utilizatorul face acest lucru, este posibil sa fie nevoie ca unele preferinte sa fie setate manual, de fiecare data cand se viziteaza site-ul. De asemenea, este posibil va ca unele servicii sau optiuni sa nu functioneze.

12. Forta Majora

11.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

11.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

13. Legea aplicabila – Jurisdictia

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Wishmakers Team SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Comertul online este intr-un proces de crestere accelerata. Acest tip de afacere se bazeaza pe relatia de incredere intr-o masura mult mai mare decat comertul traditional si, totodata, mediul virtual expune consumatorul unor riscuri noi.

Din aceste motive, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor anticipeaza cateva posibile intrebari ale consumatorilor, ce pot aparea in momentul deciziei de a cumpara online produse sau servicii, si ofera raspunsurile in acord cu legislatia in vigoare.

Amintim ca legislatia care reglementeaza drepturile consumatorilor la achizitiile online este OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Puteti contacta comerciantul? Asigurati-va ca operatorul economic furnizeaza informatii despre nume, adresa geografica, telefon, adresa de e-mail – toate aceste informatii trebuie sa fie clare si inteligibile si sunt obligatorii pentru comerciant.

Va doriti un anumit produs sau serviciu? Asigurati-va ca site-ul afiseaza toate informatiile despre principalele caracteristici ale produselor si serviciilor comercializate, inclusiv pretul total al acestora, pentru a putea fi siguri ca acestea sunt ceea ce va trebuie.

Stiti din ce se compune pretul total? Acesta este format din pretul produsului sau serviciului, taxa pe valoare adaugata care poate fi inclusa sau nu in pretul produsului, taxele de livrare si eventuale alte costuri suplimentare despre care comerciantul trebuie sa va informeze si sa va ceara acordul inainte de a da click pe butonul “comanda”.

Stiti cat costa livrarea unui produs sau serviciu? Comerciantul trebuie sa va informeze despre modalitatile de livrare disponibile si pretul aferent acestora chiar in pagina de prezentare a produsului.

Ati gasit in pagina de prezentare a produsului informatia despre dreptul de retragere? Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. In cazul produselor personalizate, precum Fotocartile si Albumele Foto, returnarea/retragerea produselor este imposibile, conform OUG 34/2014

In cat timp primiti banii inapoi pentru produsul returnat? 14 zile din momentul retragerii.

Afiseaza site-ul informatii despre existenta garantiei legale? In conformitate cu legislatia Uniunii Europene, inainte de a achizitiona un produs, comerciantul trebuie sa va informeze in mod clar si usor de inteles despre existenta garantiei legale de minim doi ani.

Tineti cont ca aveti dreptul ca bunurile defecte sa fie reparate sau inlocuite in termen de doi ani de la cumparare in intreaga Uniune Europeana. Daca repararea sau inlocuirea nu este posibila, aveti dreptul la o rambursare sau o reducere de pret. Aceasta garantie legala este obligatorie si comerciantul nu poate pretinde altfel sau reduce durata acesteia!

Va este oferita garantia comerciala? Verificati inainte ce servicii sunt oferite in garantie si ce defecte si situatii sunt acoperite (de exemplu, acopera daunele accidentale). Verificati cine ofera garantia comerciala (numele si datele de contact ale garantului) si care e durata si momentul de intrare in vigoare a acesteia. La achizitii transfrontaliere, exista restrictii geografice a acoperirii garantiei comerciale.

Sunt clauzele contractuale clare si inteligibile? Ar trebui sa poti consulta Termenii si Conditiile aplicabile, informatiile fiind puse la dispozitie chiar in pagina de prezentare a produsului. ANPC recomanda citirea informatiilor continute in Termeni si Conditii in totalitate si intotdeauna inainte de a achizitiona produsul sau serviciul.

Aveti o problema? Anuntati in scris comerciantul care a vandut marfa si solicitati rezolvarea problemei. Comeciantul trebuie sa va informeze despre politica de solutionare a reclamatiilor. In cazul in care este vorba de un comerciant dintr-un alt stat membru, va puteti adresa reprezentantului local al Centrului European al Consumatorilor.

Este important sa tipariti la imprimanta comanda dumneavoastra si clauzele si conditiile ce apar pe site la momentul cumpararii, pentru situatia in care ulterior aveti de rezolvat o disputa cu comerciantul.

Cunoasterea limbii in care sunt oferite informatiile pe site va permite sa faceti o alegere conforma cu intentiile dumneavoastra.

Shopping cart
BotezDeBasm.ro foloseste cookie-uri pentru imbunatatirea experientei tale pe site-ul nostru.